Gastronomanne Bebeğimin ağır alerjileei kaşıntıları vardı deride döküntüler hiç uyumuyordu,bi süre avil kullandık kaşıntılarını rahatlattığı için uyuduğunu düşünüyorum ama bi sersemlik ya da up uzuuuun uykuları yoktu normal gece uykusuna yatmadan veriyordum yine 2 2,5 saatte bir uyanıyordu. Doktorumuzda uyku yapar demişyi ama bizde yapmadı bi süre kullanın derim rahatlasın kaşıntı cok kötü cok zor