Merhabalar, küvözde kalırken sıvı mama veriyodu hastane 3 saat muhafaza edilebilir demişlerdi toz mamadan için internette 1 saat diye okudum doğru mudur? Yoksa onu da 3 saat tutabilir miyim? Veya buzdolabına koysam ısıtıp verebilir miyim verebilirsem ne kadar süre içinde verebilirim?