Annis-ogul aloeverrra bakmayın diyorlar vala zaten görülmez de .Bn perdeleri bile kapattım.suan basladi
NunuDudu aloeverrra şu an güneşten gelen ışınlar direkt bakıldığında göze zarar veriyor bir de anlamak için uzun uzun bakarsanız sıkıntı olabilir.zaten %40 lik bir tutulma buradan görünen.
aloeverrra tuzludakota bizimkide iki gündür atom bombası gibi yaramazlık arıyor etkisi vardır belki 😀
Annis-ogul BelisMelis411 gözleri geçici kör yada olumsuz ışıkları çekiyormuş Nette videosu var izleyin
Duyulurum Balim61 ay güneş’in önüne giriyor ve bu zaman alacak :) saat 13.50′de kararma olabilir şu an daha kapatmadı ☀️
Dondurmalikahve Balim61 Ben konya’dayım süreç yeni başlıyor ondan öyle dedim. 2′ye doğru tam kapanma olacak öğleden sonra 3′te de bitecek.
Balim61 aloeverrra haha sehir sehir geziyo demk dha bize ulasmadi😂Cocukken tutulmustu ozmnlr disardaydk bi anda kararmsti hava çok korkmuştuk ozmn cocuk akli iste
aloeverrra NunuDudu çok fazla görüşeceğini sanmıyorum zaten de insan merak ediyor neyse görüp napcaksam
Balim61 Duyulurum Ankaradayim ben hic olmadi bugün burda bisey😂Aksm oldu zatn hava norml karanliga gecti gunes tutulmasini goremedik
Balim61 Dondurmalikahve bizm burda suan evden gunesi goremiyrz ama hava kararirsa anlrz artk. Haberlerde istanbulu gosteriyo suan baslamis orda aksm 19da biticekmis
Dondurmalikahve bisenakillisinzaten Vallahi bugün arkadaşım gelecekti kaçta geleyim dedi ben de Güneş tutulacak 3′ten sonra gel dedim ben korkarım dedi yarın geleyim o zaman dedi ben de tamam dedim 😂
Dondurmalikahve bisenakillisinzaten Ama şöyle bir şey var doğa olaylarını tetikleyen bir durum güneş tutulması
Duyulurum bisenakillisinzaten müsaitseniz tutulma namazı var onu kılabilirsiniz küsuf namazı olarak geçiyor