pasaklisinkukuli Bende ilk zamanlarda buna çok takılıyordum ne kadar emzireyim nasıl yapayım ama inanın çok önemli değil çabukta yorulsa memede de uyusa bol bol meme sunun ona. Bende tazyikli süt sorunu vardı çok yorulurdu çok terlerdi ama inanın o kadar kısa sürede adapte oluyorlar ki yakında öğrenecek bebeğiniz 🌼Ben iki memeyi de verirdim zaten mide kapasiteleri küçük aç kalmaz merak etmeyin ben mastit vs sıkıntı yaşamamak için kısa kısada emse iki memeden de her emzirmede emziriyordum. Eğer bir memeden daha çok emerse az emdiği memeyi öteki emzirmede önce veriyordum