anataraf1leoparbenim ben merkezi olma konusuna çok önem veriyorum. Eski ev yeni ev konusu da tabi ki de çok önemli ama ben küçük bir ilçede yaşıyorum hatta köyde denilebilir. Sokaklarda köpek dolu, evimiz meydana biraz uzak bir tane market var meydanda markete bile çıkmıyorum. Çocuğumu parka goturemiyorum köpek korkusundan mesela. Bunlar farklı sebepler tabi ama bize yakın bir ilçe var en azından orda otursaydim orası da küçük zaten her yer birbirine çok yakın bir parka gidemezsek diğerine giderdik bir market olmazsa öbürü olurdu diye düşünüyorum hep. Sizin dediğiniz gibi eşim evde değilken bir yere çıkamıyorum. Çocuğum seneye kreşe başlayacak o da çok uzak demişsiniz mesela 2 3 sene sonra bende oğlumu kreşe vermek istiyorum ama her gün birinin onu arabayla getirip götürmesi gerekecek. Ben galiba merkezi olan evi seçerdim, zaten ev ailenizinmiş içine yapılacak masrafa belki ailenizde yardım eder. Hem kirası da düşük.