Linosh 5_6 mm asd deligimiz vardi 6 aylıkken yarın kontrole gidicez kapanan var mi bu delikleri olup bi de dua edin lütfen inşallah kapanmıştır
charlotte Linosh benim de bebeklerimde var. 6. Aylarinda gitcez ama 9 da da kapanabilir. 24 te de. Yani cocuktan cocuga degisen bir durum maalesef:)
efelinamoms Linosh bizim dogdugunda kalp ile damar arasinda bir bosluk vardi 3.ayda gittigimizde kapandi fakat bir delik birde kalp kasi kalinlasmasi var 6.ayda.kontrole gidecegiz insallah kapanir takipteyiz suan icin bir mudahale gerektirmiyor denildi
Elifmm Linosh kapanır o acıklık cok büyük de degil canım biZimde vardı kapandı cok şükür yine konuşmuştuk sizinle hatırladım ben henüz gitmedinizmi doktora
Linosh Elifmm cocuk doktorumuz 1.5 yaşında gelin dedi ins kapanmıştır yarın öğrenicem. Sizin de asdydi dimi kac mm idi
Linosh Elifmm ayyyy çok şükür kapanmış kalple ilgili sorununuz bitti dedi doktor yazayım dedim size desteğiniz yorumlariniz için teşekkürler
charlotte Linosh Kucuk diye biliyorum :) kardoyologumuz tanidik. Onemsiz merak etmeyin olabilecek en kucuk sey demisti ☺️
Elifmm Linosh cok şükür gözünüz aydın canım bizimde kapandı kapanır demiştim size cok sevindim.bizimde 1 kere daha kontrolünüz var aglıyo sürekli doktorlardan biraz dahangecsin götürecem
Linosh Dilek_kerdige daha küçük kapanır merak etmeyin. Morarma aşırı terleme vs olmuyorsa genelde kapanıyor
Emireymenmom Dilek_kerdige merhaba benimde bebeğim de biraz ağlayınca nefesi kesiliyor morarir gibi oluyor kasiliyor böyle suratına üflüyorum sonra nefes alıyor kendine geliyor yavaş yavaş sizde de oluyor mu
Linosh Vera1810 kapanır canim Merak etmeyin kan kaçağını hiç bilmiyorum ama o da belki küçük bebeklerde oluyordur