Mavisu19 Herkese merhaba hanımlar. 6 ay 25 günlük kızımın yeni alt dişi patladı. Bu arada ek gıdaya başladık. Patates, havuç , kabak vs haşlıyorum ayrıca yoğurt veriyorum. Fakat son zamanlarda bebeğim günde aşırı kaka yapmaya başladı. Bazen 5-6 oluyor. Ek gıdasını günde 1 ya da 2 sefer veriyorum çok da vermiyorum. Ama bu şekilde kaka yapması beni endişelendiriyor. Sanki yediği hiç içinde kalmıyor. Acaba bağırsakları sindirme problemi mi yaşıyor ya da diş çıkarma dönemi diye mi bilemedim. Başına gelen var mı acaba?
tugbakalenci Ecelila merhaba benim oğlumda 6 ay 6 günlük 2 alt dişini çıkarttı şuan 8 aylık olduk şükür pişik ishal meme reddi yaşamadım 💗
Nuraylarin 8 ci ayda kizim altda 4 disi var ustende 4 tane birden geliyor ikisi gozukuyor ikisi beyazladi ishal oldu kuzum gunde 5 6 fazla bile civik kakasi var maflor kullaniyorum 5er damla sabah aksam doktoru yazdi gecmiyor zaten gecmezmiste ishal dis olayi bitene kadar maflora devam et dedi oyle gidiyoruz hatda doktoru muz pirincl8 patates corbasida icir dedi ama malesef istahli bebegim hic bir sey yemez oldu sadece mamasini yedire biliyorum oda hep az az sik sik yiyor