Merhabalar arkadaşlar bır konuda görüşlerinizi almak istedim aslında çocuk gelişim uzmanı vs olan varsa aramızda ekstra bilgisine ihtiyacım var 3 yaşında bir oğlum var ve aynı zamanda 18 aylık bir arkadaşın kız bebeğine bakıyorum oğlum biraz hircinlasti son zamanlarda geçtiğimiz haftalarda da oyun atölyesine götürdüm orda da öğretmeni belirgin bir öfkesi var kardeş vs var mı diye sordu çocuklara değil ama oyuncaklara vs vurarak oynadı dedi başkasının çocuğu olduğu için olabilir dedi bence bakmamalisin dedi evimizde şiddet sert konuşma dahi yok yanında da tartışmamaya gayret gösteriyoruz ricali konuşuyoruz öğretmenimiz de iletişim süper ama öfkesi var dedi sizce ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler 🙂