Bence sakin olun ve bebeğinize odaklanın. Unutmayın ki bebekler annesinin pozitif veya negatif enerjisini alıyor. Siz stres oldukça o da stres oluyor. Bu konuda doktorunuz ile konuşun. Alerji mamalarını bazı ürünlerle tadlandırmaya izin veriyorlar diye biliyorum . Yine siz doktorunuza danışıp ilerleyin. Eşiniz için söyleyecek kelime bile bulamıyorum. Allah yardımcınız olsun