Annekizz benim büyük kızım da 2 yaşında tek kelimeler söylüyordu. Anne baba gel , dede ,mama, meme gibi. Babamlarla memlekete gittik orada dışarıda geçti tüm günü, diğer çocuklarla bir aradaydı. Öyle açıldı dili. 3 yaşına geldiğinde şarkı söylüyordu. Doktor 4 yaşa kadar normal demişti.