Streptekok yagmursen happy mom dan tanıyorum galiba sizi😀 bende bilemedim terziye götüreyim de mezurayla alsın bari ben şimdi bilemem😃
yagmursen Streptekok hahah olabilirr, bizim evde var, 19-20 denemiştim büyük gelmişti, şimdi ölçüp size söylicem 🙊 Edit : ölçtüm taban 10 cm eeee :D