Zeyzeytu zdkkilic bu sürede gecikme yaşamışmıydınz? Bnmde 12 gün önce kahverengi lekelenmem oldu ve şuan adet olmadım 6 gün geçti. Kasık ağrım ve karının iç bölgesi çok ağrıyo böyle belirtiler varmıydı sizdede?
zdkkilic Zeyzeytu canım erken adet gördüğüm de oldu senin gibi gecikme yaşadığım da oldu biraz daha bekle istersen test yap belki de hamilesindir