Kızım 2 yasinda sanırım düşünce, sinirlenince.. katılma nöbeti yaşıyor ve ben yarın cocuk nörolojiye götüreceğim ancak dr eminimki demirine ve ekstra kanlarına bakacak, o an nasıl kan vereceğim? Tekrar katılırsa nasil olacak? Bebekleri katılan anneler kanı nasil veriyorsunuz lütfen yazabilir misiniz