Tuuuggba benimde 2 ay 13 günlük, dün doktor kontrolümüz vardı 5.115 gr çıktı kilosu. Geçen haftalarda 10 gün boyunca çok iştahsızdı yemedi kabul etmedi hiç bir şeyi ondan dolayı kiloda baya geri kaldık. Doktor 2 veya max 3 saatte bi beslememi söyledi ilerleyen zamanda yetişecek kilosuna inşallah dedi. (Sadece anne sütü emiyor)