Merhaba güzel anneler 🤗🫶
Oğlum 7 aylık öksürük ve burun akintisi var burnunu sürekli serum fizyolojikle temizliyorum ama oksurugu için neler yapabilirim. İhlamur iciriyorum corbalarina surekli soğan sarimsak koyuyorum evde pedifen var günde 1 kez onu iciriyorum. Bugun de pekmez ttereyagi karisimina baslayacağim daha farkli önerileriniz olurmu ☺️