Zynpaydgn Kızlar 5 aylık bebeğim var son 2 aydır iyice çoğaldı salyalar. Önlük yetistiremiyorum.Daha diş çıkarmadı. Akşama kadar 13-14 önlük islattigi oluyor . Kıyafetine bile geçiyor ıslaklık . Sizde böyle durum varmi doktora götürdünuz mü
Zynpaydgn Kızlar 5 aylık bebeğim var son 2 aydır iyice çoğaldı salyalar. Önlük yetistiremiyorum.Daha diş çıkarmadı. Akşama kadar 13-14 önlük islattigi oluyor . Kıyafetine bile geçiyor ıslaklık . Sizde böyle durum varmi doktora götürdünuz mü