Merhaba hanımlar, kızım 10 ay 4 günlük . Golden goat kullanıyoruz . 3. Aydan bu yana. Kızıma artık ne zaman mama versem inanılmaz rahatsız oluyor (su içincede rahatsız oluyor) gündüz artık ek gıda ama gece uyanınca içmeden uykuya dalamıyor , içince rahatsız olup sancılanarak uyanıyor vs. Mamadan mı kaynaklı yoksa artık büyüdü mü anlam veremedim bu konuda tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse cok sevinirim :)