Cabalayananne
Geçen ay aynısı yaşamıştım ve çok üzülüyordum o zaman. O kadar yorgunluğa, uykusuzluğa rağmen onun için bi şeyler hazırlayıp yedirememek çok zorluyordu beni. Bir de yemesi lazım ama a bak vitamin alamaz, yemezse böyle gider artık yemez, şöyle yedir bunu yedir diyenler..
çok zor anlıyorum ama geçiyor.
5,5 aylıkken tadımlara başlamıştık ve aslında o zaman verdiği tepkileri pek anlayamamışım. Muzu sevmemiş mesela ama 6. Ay da kahvaltıya başladığımız da sabahları genellikle muz veriyordum bir şeylerin içine katarak yemiyordu ve bunu iki hafta sonra anladım. Biraz zaman verin kendinize şöyle bi gözlemleyin sadece. Bebeğiniz size kendini anlatacaktır. Ama bu arada ek gıdayı talep edin her gün.. bence blw deneyebilirsiniz. Ben sıvı katı fark etmeden önüne koyuyordum ve ister istemez elini ağzına götürüyordu ve tepkisini izleme fırsatım oluyordu.
Ve sizin verdiğiniz tepki de çok önemli. Sizin gerginliğinizi hissederse ek gıdaya olumsuz yaklaşabilir. Ben ne zaman gülerek, şarkı söyleyerek versem daha çok istekli oluyor. Bebeğim şuan 7,5 aylık.
Diyeceğim o ki yaşadığınız süreç geçici. Umarım çabuk geçer 🌸