İlaçların çoğu 2 yaş altı oluyor zaten ücreti ödeyip alabiliyorsunuz. Doktoruma güvendiğim için ben öyle alıp kullanmıştım. Benim bebeğimde 2 aylıkken boğaz enfeksiyonu geçirmişti,abisinden bulaşmıştı. İlaç kullanmak sizin kararınız, tek tavsiyem burnunu açık tutmanız olur. Serum fizyolojik kullanarak 2cc her buruna yavaşça sıkarak yapabilirsiniz.