bukaga merhaba canım bizde yeni didime geldk cok blmiyorum 3 ay falan oldu ben didim merkezdeym burası daha canlı sevdm akbük sakin biyer fazla bse yok eşim orda calsıyo ama cok gezme frsatm olmadı fazla deniz icin sadece akbüke gttimzde havası bi degişk suyu httimz yern cok temz degldi yapış yapış olduk didimde altınkuma evim yakn sevdm orayı gttimzde suyu temz güzel geldi yazında didim merkez baya kalabalık yabncı turistte cok fzla tercih edilen bşyer