Hanim58 Merhaba anneler ..alıştırma bardağı kullanan var mı kaç aylıktan itibaren verdiniz bebek rahat kullandı mı? İşe başlayınca biberon yerine alıştırma bardağı vermek istiyorum
mysa2 Hanim58 ben mamajo kullanmıştım ilk oğlumda 5 aylıkken başlamıştım ek gıda ve suya severek içiyordu birde hiç akıtma felan yapmamıştı şimdi yine ondan alacağım
tazeanne96 Hanim58 ben dört aylıktan beri Chicco nün akistirma bardağını kullanıyorum mama için çok memnunum
mysa2 Hanim58 anne sutuydu hiç biberon emzik kullanmadık direk o bardakla verdim sevdi suyunda canım kullandım baya uzun süre 1 yaşında da normal suluga geçtim
Hanim58 tazeanne96 bende wee baby onu aldım bugün ilk kez su verdim içti sonra dişini kaşıdı inşallah sütü de içer 🙏🏻