Smyrna35 Acıkınca uyanıyorlar canım, uyandırmana gerek yok. Ama 5. Ve 6. saatlerde acıkma başlıyor istersen o ara kalk sessizce emdir geri yatır. Uyanmıyorlar zaten genelde. Bana doktorum o şekilde emzirebilirsiniz demişti. Sonra sonra daha sık kalkmaya başlıyor zaten, büyüdükçe.