Selaaaam, acil tavsiyelerinize ihtiyacım var, 5-6 gün önce sütümde hafif azalma hissettim cok yumusamıstı, bestlak damla ve hipp natal emziren anne cayı kullandım bu 5 gün ve cok sükür sütüm baya toparladı, bebeğim güzel emiyor hatta fazlasını kusuyorda, fakat göğsümü tam boşaltamıyor, yani o eski memenin boşalma hissi olmuyor, koltuk altıma doğru baskı yaptıgımda hafif ağrı hissediyorum, lansinoh elektrikli pompayla sağım yapmaya calıstım ama 45-50 cc anca cıktı ve yine tam boşalmadı. Ne yapabilirim bunun için, önerisi olan var mı? Mastit olmaktan korkuyorum🥹