FatmaMK bende bebeğim 1,5 aylıkken uçak yolculuğu yaptım Fransa’dan Malatya’ya kaderi üstelik aktarmalı, çok şükür sıkıntı olmadı cam kenarına oturmaya özen göster veya rica er çalışanlardan hem rht emzirirsin hem bebek uyuyunca sende kolunu cama rht dayanırsın. Bebek için de çok kalabalık eşya alma yanına, klimaya dikkat et kapatmayı unutma, battaniyesi vs. Benim kızımın da boğazına kaçardı ama merak etme kaçsada hemen dik tut kucağına al geçer çabucak panikleme, huzursuz olursa kalk uçağın içinde dolaş mesela, bunlar aklıma geliyor 😊