Gmze34 ben verdim 27 aylıkken keşke vermeseydim dedim. Hiç alıştırmayın o sütü bıraktırmak çok zor oluyor.1 yıldır süt içiyor sütten sonra birçok sorunu oldu. Süt vermiyorum artık sütü kestim.onun yerine ayran kefir meyve suyu hoşaf verin daha sağlıklı.