Kızım 1 yaşına yeni girdi yaklaşık 10 gündür geceleri çok fazla uyanıyor ve uyanması sorun değil aşırı ağlıyor susturmakta güçlük çekiyoruz nedenini anlayamıyoruz asla babasinda sakinleşmek istemiyor meme istiyor beni istiyor emiyor yatırıyorum 5 dk sonda tekrra agliyo uykuya döndürmek için pispis sürekli inleyerek ağlıyor diş sıkıntısı değil daha önce yaşadık ve çok sancılı çıkarmıyor dişlerini ama neden böyle davranıyor uykuya geçince kızıma bişey oluyo sürekli gulen bı bebeğim var ama uyku moduna geçince sanki bambaska bir bebek oluyo geceler iyice zor gelmyee başladı tahammül kalmadı geçici bişey mi yaşayan var mı anneler yazarsanız sevinirim