İkizlerim var. 4 ay 20 günlük. Prematüre dogdular. Biri mama yiyor genelde bazen süt sağıyorum. Digerimi emziriyorum. 1 aydır falan meme reddi var. Uyanıkken emmiyor. Los ortam gerekiyor ya da uyuyor olması. Gunduz sut sagip biberonla veriyorum. Gece emziriyorum. 3-4 gundur perisan ediyo beni. Emziriyorum memede uyuyo yerine koyuyorum kollarini yemeye basliyo ve uyaniyor. Tekrar emziriyorum tekrar uyuyor. Dalmasini bekliyorum koymak icin. Uyusa bile 1 saat sonra tekrar uyanip emmek istiyor. Emzik vermek istemiyorum, vicdan azabi hissediyorum. Ascik emip memeyi birakiyor, memede uyuyor geceZ Gunduz de dogru duzgun uyumuyor. Toplasan 1 saat uyumuyodur. Surekli kucak istiyor. Delirmek uzereyim iki bebek. 4. Ay atagindan mi bu? Hasta olmadan onde akşam 9 da uyurdu. Gece 2 kez emerdi. Mis gibi uyurdu. Hastaligi atlattik. Beonsiolit oldular. Diger bebegimin uyku rutinleri ve beslenmesinde sorun yok. Sadece uyurken cok agliyor.
Sizin bebekleriniz ne durumda, ay bana bi yol gosterin nolur 🤦🏻♀️