Merhabalar arkadaşlar kızım 26 aylık son bir haftadır gözünün daldığını görüyorum. İnternetten biraz bakındım çok korkunç şeyler okudum epilepsi tarzında 🥺 konuşması arkalarından iyi olduğunu söylerdi doktorumuz hep bazen kurduğu cümleler karşısında çok şaşırırdım akıcı ve düzgün bir konuşması var. Verdiğim komutları hep alır bunu getir şunu götür tarzında. Gözü daldığında mesala karşısında dil çıkarıp dikkatini dağıttığımda hemen bana güldüğünü gördüm beni farkediyor daldığında aslında bunu anladım. Bugün hemen doktordan randevu aldım götürcem ama gitmeden randevu saatine kadar bir size de sorayım dedim içim hiç rahat değil. Tek göz dalması epilepsi için yeterli bir sebep mi yada sizin karşılaştığınız bir durum mu bilgi verebilir misiz?