Kızım 2 aylık oldu doğduğunda o damar varmıydı hatırlamıyorum. Burnunun ust kısmında iki kaşının arasında belirgin bi damar var bu damar büyüdükçe geçer mi yada belirginligi azalırmı ?
Not; 3.5 yaşındaki kızım telefon oynarken telefonu bebeğin yüzüne düşürdü. Telefon burnunu geldi de o damar öyle mi oluştu diye düşünüyorum. İki türlü de olsa damar zamanla geçer mi )