masterana0 İstediğim gibi bakamıyorum belim çok ağrıyor yavrum doğduktan sonra çok ağrımaya başladı kucakta taşı eğil kalk bilmem ne. Nasıl düzelcem bilmiyorum FITIK var
masal_53 masterana0 valla bende öyle sürekli kucak istiyor tasımazsam aglıyor kıyamıyorum bende mecbur kalıyorum taşımaya. Belim çok fena valla yatarken sanki arkada diken varda o batıyormuş gibi oluyor Allah sonumuzu hayır etsin inşallah çok geçmiş olsun sizede 🌸
masterana0 [bilinmeyen] bebeğim 8 aylık ve bebekten sonra FITIK olduğunu belirttim ama yinede siz bilirsiniz