Poyrazegee sakin kalmak çok önemli zorlamayın. Benim oğlum bir yıldan fazla hiçbir şey yemedi desem yeridir. Zorlamadım, kızmadım odaya geçip ağladığım o kadar çok oldu ki. Kan değerleri düşüktü düzelince biraz toparladı. Şimdi de bazen yiyor bazen yemiyor. Diş dönemleri çok iştahsız oluyor. Farklı tarifler deneyin pankek mücver tarzı şeyleri eline verin. Döksün dağıtsın. Tanıyıp alışıyorlar. Benim perdelerime kadar yemekti inanın. Açlık süresini uzatın. Zamanla daha iyi olacak. Eğer zorlarsanız uzun vadede yemek yemeye tepkili bir çocuk olur. Hep zorlar sizi. Kolaylıklar dilerim