Mirac_21032019 ben şunu anlamıyorum gerçekten benim de ilk çoçuğum doktor antibiyotik başlamış sizin çocuklarda etkisi ne ya her çocuk aynı değildir diyelim ki benim çocuğuma büyük bir tepki verdi ve başka hastalıklarında var başka bir çocuğa da daha farklı bir etki verdi senin yada bir başka çocuğa da daha farklı hiç bir yan etki yapmadı neymiş önem alıcak ya ala bileceğin en iyi önemli gözlemlemek her hangi birşey yaptığında direk acile götürmek al dün 4 ay alışı vurdurduk hemşire bana calpol ver gelmeden dedi ben gereksiz yere ilaç vermem ateş Yok olursa müdehale ederim dedim sen bilirsin dedi hiç birşey de olmadı demem o ki her vücudun revaksiyonu aynı değildir insan d vitaminini hakkında bilgi alıyor kabız yaptığı için bazı d vitaneminleri senin gibi saçma bir sor ile yaklaşmıyor ödem diyorsun ödemin ne olduğunu öğren öle gel ödem ne sen biliyormusun şişlik denektir sen önce insanlar yaklaşımına bak senli burada soru sorduğun insanlar doktor bir kişi olumsuz birşey söylese antibiyotikle ilgili verime kimsin doktor gerek görmüş ki vermiş zaten gereksiz antibiyotik yasak bilgin olsun canım sağlık bakanlığı bu konuda takip yapıyor