meeese Arkadaşlar 4,5 aylık kızım var ve ben 2 haftada kilo almaya başladım. Regl olmadığım için diye düşünüyorum. Lohusa kanamam 33. Günde bitti ve sonra hiç regl de olmadım. Yarın gebelik testi almaya da karar verdim ama hamile olduğuma ihtimal vermiyorum. Regl olmadığımız için mi acaba kilo alımı ne dersiniz?
Sevgi1 meeese ben aldım kesin hasta olamiyom diye diyorum aynı senin gibi düşündüm hatta test bile yaptım
Cnszeze Kızım 2 aylık daha regl olmadım ama rahat da veriyorum. Belki regl olacağınız için vucut su tutmuştur
meeese Ezelim ben de 3,5 Aydan sonra almaya başladım ondan önce 12 kilo verdim Doğum kilom 2 kalmıştı 4 e çıktı
meeese Sevgi1 aynen ben de yaptım ve hamile değilim 😬 zaten olmadığımı da biliyorum ama insan şüpheleniyor
Omerligunler Ben ilkinde 8 ay sonra regli oldum ve tan olarak vücut eski haline gelmişti zayıftım ama doğum sonra si 40 gün de eski kiloma dönmüştüm ama vücut regli den sonra toparlandi
Omerligunler Sevgi1 yani kilo verilse bile vücut eskisi gibi sıkı olmuyo o anlamda dedim adetten sonra sıklaştı sanki daha eski haline geldi göbek şekli falan
Omerligunler Sevgi1 ben şuan 2. Dogumumu yaptım benim de kilo baya verdim ama göbeğim hala toparlanamadı 2 aylık oglum