Merhaba kızlar 26 ay 5 günlük kızım var tüm dişlerini çıkardı şuan en arka azılardan biri kaldı o da çıkarsa diş tamam gün içinde devamlı bişeyler atıştırmak istiyor karnı tok Bile olsa sizinkiler de öyle mi birde ayağımda sallayarak uyutuyorum bu sallama işini nasıl bırakacağız ya başka türlü asla uyumuyor onun dışında bazen inatlaşmalarımız ağlama krizlerimiz var tabii ki 😂 yemeği döke saça kendi yiyo biz yedirmeye kalkarsak kendini sırt üstü geri atıp tepine tepine ağlıyor bizde durumlar böyle siz nasılsınız