Aynı durumdayız. İlk günler hevesli gitti. Sonra okula gitmicem seni çok özlüyorum diyo. 3 yaşında. Az önce de ağlaya ağlaya gitti. Ama girince düzeliyormuş. Öğretmeni kuralları sevmiyor sürekli oyun oynamak istiyor etkinliği istemiyor ondan dedi😁 sanırım ilk başta orayı sadece park sanıp kuralları olduğunu idrak edince istemiyorlar. Pes etmeyin dedi öğretmeni bakalım tam gün bizim sizin?