urazsema Kızlar bebeğime park yatak almak istiyorum kullanıp memnun kaldığınız markaları modelleriyle yazabilir misiniz ?
TheBaby urazsema Civilden maller basel keten park yatağı almıştım çok memnun kaldım. Ben Ocak ayında aldığımda 999₺ di en ucuzuydu hatta. Ama çok kaliteli çıktı ürün.
Mayisannesi34 urazsema geçen gün bir paylaşım görmüştüm çok sağlıklı değil bu yataklar diyordu sentetik içeriğinden dolayı mıydı neydi net hatırlamıyorum ama isterseniz araştırıp öyle alın 😊
Kplnnn Ben de kraft compass kullanıyorum canım memnunum civilden 1000 tlye almıştım ama çok oldu 1 sene falan