Kızlar akşamdan beri bebegim emmiyor 2 3 dk emiyor sadece ağlıyorum artık 48 günlük ve dün akşama kadar etmesi gayet iyiydi gazı yok sancısı yok normal duruyor öyle aglamiyor kucağıma aldığım an ağlıyor memeyi zor zoruna tuttuyorym 1 dk emiyor sonra ağzında tutuyor öyle ağzına dolan sur akıyor kenarlardan bu saat oldu hala aynı aç kaldı diye içim içimi yiyor sütüm de var göğüslerim doldu geceden beri iyice yok almıyor kafayı yemek üzereyim evde de tekim iyice çaresiz hissediyorum