R_y_M Oğlum 7.5 aylık 1 haftadır balgamı var ve geçmiyo evosten ve once air diye ilaçlar yazmıstı bi işe de yaramadı ve çocuğun sesi böyle kısık giibi çıkıyor 3 gündür napıcam yaa sesi neden öyle oldu acaba hani çok aglarssında kısılır ya öyle çıkıyor 🥺🥺
Duygucim R_y_M Evin nemi azsa ve cok sicaksa olmustu bizim. Sicakligi dusurdum ertesi gun gecti. Ayni sizinki gibiysi sesi kisik hasta gibi korkmustum hatta
petitehatunn R_y_M evin nemini arttır. o aylardayken ben kızına elma kabuğu kaynatıp vermiştim. kusarak atmıştı balgamını içirdikten sınra
R_y_M Duygucim evet 4 gündür öyle ama doğal gazı açmadım ki ben daha nasıl nemsiz olacak ne zaman düzeldi sesi sizin kaç güne