gunbaharrrrr Selam kızlar evim biraz serin o yüzden 7 aylık oğluma 2.5 tog uyku tulumu giydiriyorum gece ama yinede üstünü örtmem gerekir mi siz örtüyor musunuz hasta olur mu uyku tulumu kullanan annelerden cvp bekliyorum 😊😇
Edanrkeles gunbaharrrrr ben önce içine ince pjama takımı giydiriyorum daha sonra 2,5 tog uyku tulumu giydiriyorum üstünü örtmüyorum zaten uyku tulumları üstlerini örtmeyelim diye var 😁
Karpuzlufistiksarma gunbaharrrrr merhabalar bizim ev gece 17-18 derece oluyor bizim de 2.5 tog uyku tulumu var ben içinde zıbın ve üstünde pijama takımı giydirdim. Ayaklarına bilekleri sıkmayan çorap veya çoraplı tulum onu giydirip yatırıyorum . Üzerine örtme konusu bende nohut battaniye var ya onu dizlerine kadar örtüyorum çünkü ayaklatı tek çorap üşüyebilir diyerek her emzirmeye kalkınca bakıyorm sırtına gögsüne vücüt sıcak.
gunbaharrrrr Edanrkeles ortmuyorum üstünü ve içine bir pijama giydiriyorum ama içim rahat etmedi yinede yanakları biraz soğuk geldi o yüzden sordum
gunbaharrrrr Karpuzlufistiksarma benimki ayakli o yüzden örtmedim üstünü ama nohut battaniye bendede var örtsem terler mi bilemedim 😏
Karpuzlufistiksarma gunbaharrrrr bi dene bakalım zaten terleyince sırtından anlarsın . Ama dediğim gibi ben dize kadar çekiyorum çünkü üstü 3 kat olmuş oluyor zıbın pijama üstü ve tulum . Ben ayakları üşümesin diye dize kadar örttüm
Zlm gunbaharrrrr ben ortuyodum ama benimki aciyo yatağın içinde pek sakın durmaz emekliyo oraya buraya gidiyo Allah’tan beşik cikamiyo yoksa evde çocuk arıyacagim 😊
Biri1 gunbaharrrrr örtme bence çocuk zaten pişiyo tulumun içinde hava almıyo.Tulumu bataniye gibi düşünme tulum altlı üstü ve hava almıyo
livanurvealpinannesi61 gunbaharrrrr bizim doğal gaz açık içinde sadece atlet var. 1.2 tog ama terliyor doğal gaz açıkken.örtmüyorum bende.
livanurvealpinannesi61 gunbaharrrrr bende 37 38 de açtım ama terliyor sıcak tutuyor baya pazen benim aldığım ama bulunduğunuz yere göre değişir canım