Obiranne_ Çalıştığım yere yarım gün gidip çalışacağım bir günlüğüne bebeği anneme bırakacağım aklım hep onda kalacak var mı çalışan duruyor mu sizsiz
Mercan28 Obiranne_ 70 günlükken başladım 4 aylık oldu çok şükür ilk günler biraz zorlandık sadece sonradan alıştı ananemizi çok seviyoruz 🥰