İnşallh düzene girer bakalım bende endişe ettim biran çünkü her bebek farklıdır diğer kızım dönüyor mesela ben doktora söylediğimde bir sorun olmadığını kilodan olduğunu söyledi ama istersen bir gelişim testine sokalım dedi bende kabul ettim çünkü bebeğimin bindıldağı 3,5 aylıkken kapanmıştı ondan tereddüt ettim bende