Alperin_annesi aynen öyle sevimlilikleri arttıkça yaramazlıklarıda artıyo mesela şuan yedi aylık oğlum mama sandalyesine koyuyorum ayaklarıyla basıp çıkmak istyo hiç bişi yapamasa masanın sandalyesini eleri geri itiyo mama sandalyesinde düşünün işte herşeyi incelemek istiyo bu yüzden sürekli ağlıyo onu eline alabilmek için çok tatlı olmakla beraber bazen insan çıldırack gbi oluyo 😂