Merhabalar 5 aylık bir bebeğim var çok iştahsız yani bir öğün 100 ml falan içiyor 3 saat arayla yediriyorum bi gün deenedik 4 saat ac oldugu halde açlıktan ağlamıyor kilosu boyu ayına göre iyi sağıp veriyorum zaten emzirmeyle 2 aydır mucadelemiz var memeyi hep ısırıyor. Cok stresliyim bu beslenme konusunda bu ayda bebegin 180 falan icmesi lazim yani 100 den yukarisini istemiyor hic he bu arada kusmamızda var malesef