Temiz derken yani yenek kalıntıları olmuyor ama su lekeleri, sanki biri dokunmuş eklemiş bırakmış gibi bütün makineden çıkan her şey .. fıskiyeleri temizledim,makinenin içini temizledim,makine temizleyici kullandım filtreleri yıkadım parlatıcı koydum daha napicam şaştım kaldım. Tabletim de iyi bir tablet yani ondan oluyor desem daha önce yoktu böyle bir şey son bir aydir böyle var mı bilen sebebini 😔 bir de makineye tuz ne zamandan ne zamana konulur,ben taa iki yıl önce koymuştum açıp bakıyorum hala duruyor orada tıka basa. Hatta taşlaşmış. Acaba ondan mı oluyor bilmiyorum