Bebeğimi emzirmek için zorla uyandırıyorum 15 dk mı falan alıyor sonra çok güzel emiyor ama anlamıyorum fazla mı emziriyorum 15 dk emzirdikten sonra yeterli diyorum hep memeyi çektikten sonra geri istiyor emziriyorum devam ediyorum kusuyor sonra çok mu emziriyorum? Ve emzirirken kustuğu için doymuş mudur kustuktan sonra yine emzirmem gerekiyor mu?