Uraz-Duru-MOMS Selam anneler. Oğlum pişik oldu . Bi türlü geçmiyor zeytinyağı kullanıyorum o biraz işe yaradı sanki. Emziriyorum yememem gerekn yiyecekler var mı pişik olmasın diye tecrübeli anneler lütfen yazabilir mi 😇
Momonlyn Uraz-Duru-MOMS Merhaba, benim kızım bir kere yara olacak derecede pişik oldu hangi kremi denediysem geçmedi doktor travazol krem önerdi onu denedim 2. Gün tamamen düzeldi, siz de bir deneyin isterseniz hiç bir zararı yok ☺️
Mylifemm Uraz-Duru-MOMS süt alerjisi olabılır canım doktora görünmelisin acil pişik içinde beyaz sade vazalin kokusuz kullanıyorum doktorum önermişti bissürü ilacı var ama vazelin tek gecer hepsini
Saliha03 Uraz-Duru-MOMS Kullandığınız ıslak mendil bile yapar bi süre ıslak mendil kullanmayıp poposunu yıkayabilirsiniz. Ben öyle yapmıştım sadece 1 kere oldu onda da ıslak mendil değiştirmiştik o yüzdenmiş bide zeytinyağını hafif ısıtıp sürmüştüm sanırım çiş değmediği için sabaha toparlamıştı doktora götürmeden çözmüştüm
caniminikizleri Uraz-Duru-MOMS ıslak mendil kullanıyorsan onu her silmede yıkayıp o şekilde kullan canım ben ikizlerimin altına devamlı olarak sudocrem kullanıyorum memnunum şahsen devamlida en büyüğünü alırım altlarını ise sürekli yıkar yada ıslak mendili yikadiktan sonra kullanırım zeytinyağı kullanmaninda çok faydası var oda işe yarıyor siz onada devam edebilirsinz
Zara58 Momonlyn travozol mantar kremi diye biliyorum muhtemelen sizin pişiğiniz mantar oluşumluymuş doktor o yüzden yazmıştır
Uraz-Duru-MOMS Saliha03 ıslak mendili yıkayıp siliyorum. Baby turco kullanıyordum şimdi başka bi marka sipariş verdim bakalım inşallah onda da pişik olmaz
Uraz-Duru-MOMS caniminikizleri teşekkür ederim 🙏 bende ıslak mendili yıkayıp siliyorum faydası olduğunu düşünüyorum. Sudocrem almayı düşündüm zeytinyağı işe yaramazsa onu alırım büyük ihtimalle
2735 Uraz-Duru-MOMS canım benim bebeğimde geçen gün birden bire pişik oldu anlamadım baya kötüydü sağlık ocağına gittim travazol ve fito kullandım 2 günde azaldı bugün 4 . Gün çok az kaldı geçti diyebilirim öneririm sana da
caniminikizleri Uraz-Duru-MOMS onuda al çantanda bir kenarda bulundur canım çok memnunum ben kullanan annelerimizde bilir ☺️
bebekece Uraz-Duru-MOMS sudocrem kullanmamanızı tavisye ederim onun yerine pişik kalsın daha iyi inanın. Burdanda kontrol edebilirsiniz. Hatta bi ara sağlığa zararlı diye toplatılan bir ürün.
Sevvalldogan Uraz-Duru-MOMS canım benim bebeğimde süt alerjisi var ek gıda sürecinde diyet yaptığımız halde ara ara kanayacak kdar pişik olurdu bir çok krem denedim ama sana tavsiyem zalain + hamazing+fito bu üç karışım sağlık ocağında yazdırabilirsin bu kremleri 2 güne geçirir
Uraz-Duru-MOMS Sevvalldogan cumaya kadar zeytinyağı surcem sonra olmadı sağlık ocağına gitcem ağlıyor üzülüyorum artık çare bulamadım diye
S123mrv Uraz-Duru-MOMS kantaron yağı çok iyi geliyor bizimde o sorunumuz vardı kırmızı kantaron yağı sabahına düzeltti isterseniz deneyebilirsiniz🙏
Uraz-Duru-MOMS S123mrv teşekkür ederim 🙏 denerim çünkü ağlamasına dayanamıyorum canı yanıyor. 2 gün daha zeytinyağı surcem sonrasında başka bişey denicem
S123mrv Uraz-Duru-MOMS kantaron yağını annem kendisi yapıyor zeytinyağından oluyor zaten biz egeliyiz bir sene boyunca tüm yara ağrı gibi yerlere kullanılıyor ben sezeryan dikişlerime sürmeye başladım
Sevvalldogan Uraz-Duru-MOMS zeytinyağında çok azda olsa asit olduğu için hiç sürme daha çok yakar cumaya kadarda bekleme yazık çok zor pişik
Uraz-Duru-MOMS S123mrv bu arada bende İzmirliyim ☺️ yeni doğum yaptım happy kids e yeni geçtim kimseyi tanımıyorum daha . Sen nerelisin