merhaba kızlar 13.5 aylık oğlum var. Tek uyku yapıyor gündüz uyksunda hiç sıkıntı yok 2 Saat uyuyo. Aksam da 8 de uyumuş oluyo. Ama yaklaşık 10 günden beri sürekli uyaniyo. Belki 20 kez uyandığı bile oluyodur. Bu ayda atak ya da gerileme oluyo mu. Bilginiz var mi.