Kızlar merhaba robotumu servise verdim su tankı bozulmulştu. Serviste garantisi olmasına ragmen yedek parça olmadıgı için robotun parasını iade edeceklerini söylediler yada bozuk robotu servisten alın yedek parça gelince bidaha getirirsiniz tamir ederiz diyolar ama iki aydır robotum serviste. Ben para iadesini kabul etmedim cünkü ben almışım 5 e robot olmuş 8 bin. Günümüz şartlarında artık para iadesi güncel fiyata göre olmalı simdi ben ne yapmalıyım nasıl bi yol izlemeliyim