Bebeğim 36 günlük gündüzleri sık sık uyanıp kendisi emmek istiyor ama gece uyandıramıyorum emmek istemiyor ağzını açmıyor uykusu açılmıyor bir türlü kan şekeri düşer diye de korkuyorum siz bu dönemde gece uyandırdınız mı kaç saatte bir uyandırdınız ve bu gece uyandırıp emzirmeler ne zamana kadar devam edecek kendisi istediği zamanda uyansa olmaz mı :(( lütfen tecrübelerinizi paylaşın