Bizde 11 aylığız doğdu doğalı uyku düzeni sıfır gündüz 3 uyku yapıyor oda en fazla bir saat geceleri hiç söylemeyeyim her saat başı uyanıyo acıkıyoru🤗mu dedim mama vermeye başladım yatmadan bayadır içiyo fakat hiç bi faydası olmadı.uykuya daldıktan sonra bisaat sonra tekrar kalkıyo emziriyorum tekrar uyuyo ve birsaat sonra tekrar ayakta biz hep böyleydik ve hala da böyleyiz😔